הזמנה להרצאה

12 ביולי 2011

אחרי שלוש שנים בהם הרצתי באוניברסיטה כולל בטקס הסיום של התואר הראשון, הרצאות פנאי, כנסים אקדמאים בארץ ובחו"ל, אני יותר מנרגש ושמח להזמין אותכם להרצאה הכי כיפית שהייתה לי!
זה קורה בעוד פחות משבועיים (יום שני ה-25.07) במסגרת החוג לתולדות המוזיקה (ומי שלא מכיר, זה הזמן להכיר-http://hachug.co.il/) אני אדבר על האופן בו מוזיקה ובעיקר מוזיקאים נראים ונשמעים על מסך הכסף.

מה יותר אמיתי המציאות או הפברוק שלה או אולי יש משהו בין לבין? בכל הנוגע לכוכבי רוק התשובה לא כזאת ברורה, וסרטים שנעשו על מוזיקאים הם מעניינים לא רק כי הם מנסים להביא לנו את הכוכבים שאנחנו כל כך אוהבים אלא כי הם גם מציבים שאלות מעניינות אודות הקולנוע הדוקומנטרי.

קצת ביסטי בויז, בוב דילן, מדצ'סטר ועוד כמה דברים שאצליח לדחוס בשעתיים של ערב מהנה ובלתי נשכח.

ובכל מקרה, יש אלכוהול – אז הכל הרבה יותר נסבל.
הכניסה עולה עשרים ש"ח

האירוע יתקיים בפאב הקוזה נוסטרה, נחלת בנימין 10 תל אביב.

אם תגידו שאתם מהבלוג תזכו לחיוך אוהב!

לינק לאירוע בפייסבוק

http://www.facebook.com/event.php?eid=232058720151011

וטיזר קטן לסרט שעשה לי את החשק לכל ההרצאה

תגובה אחת to “הזמנה להרצאה”

  1. […] קלה על ההרצאה שלי על קולנוע רוקומנטרי/מוקומנטרי, ביום שני הקרוב בקוזה נוסטרה בשעה […]

כתיבת תגובה

