הבלוגר שחזר מן הכפור

30 בדצמבר 2011

היי

אני רותם יפעת. יש לי שם של בחורה, אבל אני בחור בעצם.

כן, אני רקדתי בלט, אבל לא לא, אני בחור. נשבע.

עד לפני שלושה חודשים כתבתי באופן די שוטף בבלוג שלי, חמוד כזה, קצת על קולנוע, קצת על פוליטיקה, קצת על שניהם יחד.

פתאום יום אחד נעלמתי. התיזה האימתנית שלי בלעה אותי.

ביום ראשון האחרון סיימתי את הדראפט הראשון. אלו היו שלושה חודשים פסיכיים:

כתבתי במהלכם קרוב ל-180 עמודים, חגגתי 30, המשכתי להיות מאוהב, לא ראיתי הרבה סרטים, לא הייתי בארה"ב בכנס והופעות למרות שהייתי אמור להיות.

מסתבר שבזמן שאני כתבתי את התיזה, העולם לא עצר מלכת, וקרו מלא דברים בארץ ובעולם שרציתי להגיב: גלעד שליט שוחרר, ביבי מאדיר את עצמו בכל הזדמנות אפשרית, הרגשה שגורמים מהימין מנסים לפגוע בכמה יסודות דמוקרטיים, עלה טריילר מלא לעלייתו של האביר האפל, קבוצת פורעי חוק ביהודה ושומרון ממשיכים לפעול כאילו הם החוק ומעבר לו והמדינה לא מנסה להוכיח להם אחרת, הדרת נשים, האדרת השנאה לחרדים ועוד רבים וטובים.

אבל על כל אלו (ועוד) לא היה לי כוח לכתוב. אולי גם זמן, אבל בעיקר כוח. העיסוק בתיזה היה מרכז חיי (זה ואהבת חיי).

כל דבר אחר לא יכל להיכנס למערכת. כל מיני רעיונות שרציתי לפתח – נדחו. הצעות מעניינות – תודה אבל לא.

קודם לסיים את התיזה ואז העולם. אז עכשיו הגיע העולם. והאמת אין לי מושג מה עושים בו.

עד שאמצא את התשובה לכך, בנתיים אמשיך לכתוב כאן. כנראה שגם אחרי.

בונוס

לא לא, זה לא סיכום השנה שלי, אלא דווקא משהו מאד פרודקטיבי.

אם יש דבר אחד לא השתנה בחודשים הללו, וזה להמשיך ולאהוב קולנוע ישראלי מעט אחר.

היום אני רוצה להזמין אותכם להכנס לאתר של ניווט גולם סרט הגמר של יואב הורנונג מאוניברסיטת תל-אביב.

http://www.indiegogo.com/Deserted

הסרט יצולם במשך כמה ימים במדבר,  דבר שפירושו עלות הפקה גבוה: לינה, ציוד, מזון וכו'.

אז כנסו ללינק, ותרמו כמה שאתם יכולים.

דרך טובה לפתוח את השנה החדשה לא?

כתיבת תגובה

